Szerviz - Pick & Drop
A Pick & Drop szolgáltatás egy kényelmes megoldás, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy problémás készülékeiket egyszerűen és gyorsan eljuttassák a Samsung szervizközpontjába.

A szolgáltatás főbb jellemzői
Kényelmes szállítás
Az ügyfelek kiválasztják azt a Samsung márkaboltot, ahol leadják a készüléket, majd azt eljuttatják a szervizbe.
Gyors ügyintézés
A Pick & Drop szolgáltatás célja, hogy minimalizálja a várakozási időt, így az ügyfelek gyorsan visszakapják javított vagy ellenőrzött készülékeiket.
Követés
A Samsung márkabolt munkatársai nyomon követik a készülékek állapotát, így mindig tisztában vannak azzal, hogy hol tart a javítás folyamata.
Garancia
A szolgáltatás általában a gyártói garancián belül érhető el, így a felhasználóknak nem kell külön díjat fizetniük a szállításért, ha a készülék garanciális javításon esik át. Garancián kívüli javítások esetén a Samsung márkaboltban leadott készülék javítási költségeiről online árajánlatot készít a javítást végző szerviz cég
Hogyan működik?
Gyakran ismételt kérdések - szerviz
Mennyi a díja a bevizsgálásnak?
A bevizsgálás díja br. 8.000 Ft.-, melyet fizetős javítások árajánlatának elutasítása esetén szükséges megfizetni.
Van díja a logisztikának?
Logisztikai költség díja br. 3810 Ft.-, melyet fizetős javítási igény esetén szükséges megfizetni.
Van lehetőség helyszíni bevizsgálásra?
Helyszínen tényleges bevizsgálásra lehetőség nincs, így a szerviz a javítás típusának módosítási jogát fenntartja