Gyakran feltett kérdések

Az alábbi pontokban megpróbáltuk összeszedni a leggyakrabban előforduló kérdéseket. Kérünk, hogy részletesen tanulmányozd az alábbi szekciót. Reméljük minden kérdésedre megtalálod választ! Ez a leggyorsabb módja :)

Szállítás és visszaküldés

Itt a szállítással és a visszaküldéssel kapcsolatos leggyakrabban feltett kérdésekre kaphatsz választ!

Milyen szállítási módok közül választhatok?

A raktáron lévő termékeket megrendeheted kényelmesen házhoz (DPD, MPL), vagy átveheted üzleteinkben a nyitvatartási idő alatt.

Ingyenes szállításra van lehetőség?

A bruttó 50 000 Ft feletti normál méretű megrendelést ingyenesen szállítunk házhoz az ország területén szerződött futárszolgálataink segítségével.

Mennyi idő alatt érkezik meg a csomagom?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk. Szállítási idő: 1-3 nap.

Hogyan tudom nyomon követni a megrendelésemet?

A rendelésedet a csomagszám beírásával az alábi linken tudod nyomonkövetni: https://www.dpd.com/hu/hu/tracking/

Hogyan tudom visszaküldeni a megrendelt terméket?

Amennyiben elállási jogoddal kívánsz élni, akkor elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát juttasd el az ASZF-ben feltüntetett elérhetőség egyikére. Nyilatkozat

Online megrendelések

Itt az online rendelésekkel kapcsolatos leggyakrabban feltett kérdésekre kaphatsz választ!

Milyen fizetési módok közül választhathatok?

Online megrendelésedet kiegyenlítheted bankkártyával vagy utánvéttel, készpénzes fizetéssel a futárnál.

Átvehetem a rendelésemet az üzletben is?

Igen, megrendelésedet átveheted személyesen a kiválasztott üzletünkben a nyitvatartási idő alatt. A rendelés visszaigazoló és átvátelt megerősítő emailt mindenképpen várd meg mielőtt elindulsz.

Áruhitellel is fizethetek?

Termékeinket webshopunkban online áruhitellel is kifizetheted, amelyet az OTP Bank biztosít. Ez a fizetési opció lehetővé teszi, hogy online vásárlásaidat kényelmesen és gyorsan finanszírozzad, anélkül, hogy személyesen kellene megjelenned az áruházban. Az igénylés folyamata teljesen online történik, és rövid időn belül elbíráljuk a kérelmedet. A fix törlesztőrészletek segítenek a tervezhető havi kiadásokban, és a kölcsönhöz beépített biztosítás is jár. Az OTP Online Áruhitelt akkor is igényelheted, ha más banknál van a bankszámlád. Részletek itt.

Termékek

Itt a termékekkel kapcsolatos leggyakrabban feltett kérdésekre kaphatsz választ!

Melyik a legújabb telefon?

Legújabb telefonjainkat ezen az oldalon találod.

Melyek az aktuális ajánlatok?

Aktuális ajánlatainkat itt találod.

Hol próbálhatom ki a készülékeket?

Fizikai üzleteink listáját itt találod.

Magánszemélyeknek és céges vásárlóknak is jár a jótállás?

A Samsung a fogyasztóknak és fogyasztóknak nem minősülő személyek számára is nyújtja a jelen jótállási feltételeket, amennyiben a fogyasztónak nem minősülő személy viszonteladónak vagy kifejezetten üzleti vagy ipari célú felhasználónak nem minősül.A jótállást csak a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott készülékekre lehet igénybe venni. Jótállási jegy

Hány év jótállás vonatkoznak a termékekre?

A 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a kötelező jótállás időtartama az alábbiak szerint alakul:   

Bruttó Fogyasztói Ár (Ft) alapján a termékekre vonatkozó jótállás (év): 

10.000-250.000 Ft-ig 2év

250.001 Ft feleltt 3év

Jótállási jegy

Mit fedez általában a jótállás?

A jótállás beépített termékek, így különösen beépített hűtőszekrény, sütő, főzőlap, falra felszerelt TV és LFD esetén a termék meghibásodásának megszüntetéséhez szükséges munkát, alkatrészeket és szállítási költségeket fedezi. A termék le- és visszaszerelését a telepítés helyszínén a végfelhasználónak kell megoldania a saját költségére. Samsung helyszíni javítás esetén biztonsági okok miatt nem kötelezhető olyan termék javítására, amelynek a közepe 2 méternél magasabban van. Az alkatrészre vonatkozó jótállás igénybevételéhez szükség van a vásárlást igazoló dokumentumok bemutatására. Jótállási jegy

Terméktámogatás

Minden problémával kapcsolatos ügyintézés céljából látogasd meg valamelyik Samsung Experience Store üzletünket, vagy írj emailt az info@galaxy.hu címre.

Használható-e külföldök an eszköz?

Egyes Samsung készülékek regionális korlátozásokkal rendelkezhetnek, amelyek befolyásolhatják a külföldi használatot. Például, a Samsung fiók országának megváltoztatása után bizonyos szolgáltatások nem érhetők el.

Mégsem találtad meg a választ a kérdésedre?

Keress minket bizalommal!